Legacy™ Posted September 5, 2016 Report Share Posted September 5, 2016 Tjena folket Tänkte att för omväxlingens skulle så kör vi en tråd som är helt befriad ifrån Arma och den kommer vi att fokusera på DHW! Jag, @Goatis, @Sajm0n och @Joey Persbrandt kommer att vara på DH nu i vinter och spela lite, se lite CS, och ba hänga runt lite i staden. Vi tänkte att när vi ändå ska dit så passar vi på att kanske köra någon träff där nere under första eller Andra dagen så att inte alla har hunnit fara hem eller dylikt! Vill någon boka platser runt ikring oss så är det jättevälkommet så vi hellre sitter med er Cvg:are istället för randoms! Så ska ni ändå dit så fixa gärna platser runt oss så kan vi ju lira lite där och ba ha det trevligt! Vi har just nu platser på D28:63,61,59 . Vilket är platserna längst till vänster på D28 raden. Ta gärna framför,bakom runtikring det området om ni ändå planerat att sitta i den hallen! Mer info kring meetup om ni bara kör dagspass kommer att komma närmare eventet. Ni får gärna dela med er utav vart ni sitter i tråden också ifall ni vill planera att sitta tillsammans i en annan hall Frågor svarar jag gärna på här i tråden! J.Ramirez, Scuba and Goatis 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted September 5, 2016 Report Share Posted September 5, 2016 1. D hallen? dafuq. 2. Hur tar ni er från björklöven ner? Buss? Bil? Flyg? 3. Ses där. Återkommer mer plats Feroz and HedmaN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted September 5, 2016 Report Share Posted September 5, 2016 Just now, Bartowski said: 1. D hallen? dafuq. 2. Hur tar ni er från björklöven ner? Buss? Bil? Flyg? 3. Ses där. Återkommer mer plats Dom har gjort om D-Hallen till esport hall och flyttat mainstage till B-Hallen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted September 5, 2016 Report Share Posted September 5, 2016 Just now, Goatis said: Dom har gjort om D-Hallen till esport hall och flyttat mainstage till B-Hallen wtf, jag som just hade flyttat ut därifrån Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted September 5, 2016 Report Share Posted September 5, 2016 Just now, Bartowski said: wtf, jag som just hade flyttat ut därifrån Då är det bara att flytta hem igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted September 5, 2016 Report Share Posted September 5, 2016 Just now, Goatis said: Då är det bara att flytta hem igen Det firar vi med en Hawaii pizza på pizza hut och rensar bort ananasen. Dimitri, Kupa, Feroz and 7 others 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obbe Posted September 6, 2016 Report Share Posted September 6, 2016 Jag sitter i D hallen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted September 14, 2016 Report Share Posted September 14, 2016 Nu har Jag @Feroz @A. Nord och snart @V1RRE fixat hotell och biljetter! Återkommer med vilka bordplatser vi har! Feroz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted September 14, 2016 Report Share Posted September 14, 2016 10 minutes ago, Bartowski said: Nu har Jag @Feroz @A. Nord och snart @V1RRE fixat hotell och biljetter! Återkommer med vilka bordplatser vi har! HALLÅ SÄTT ER VID OSS? D28:63 - D28:59 Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Karlsson Posted September 14, 2016 Report Share Posted September 14, 2016 13 minutes ago, Goatis said: HALLÅ SÄTT ER VID OSS? D28:63 - D28:59 nej ni luktar sot Goatis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopedro Posted September 14, 2016 Report Share Posted September 14, 2016 24 minutes ago, Goatis said: HALLÅ SÄTT ER VID OSS? D28:63 - D28:59 HALLÅ? NI LUKTAR JU SOT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted September 14, 2016 Report Share Posted September 14, 2016 3 minutes ago, A. Nord said: HALLÅ? NI LUKTAR JU SOT tagga spellistan i bilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopedro Posted September 14, 2016 Report Share Posted September 14, 2016 3 minutes ago, Bartowski said: tagga spellistan i bilen? käften barre vi ska lyssnapå ear rape V1RRE 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Ramirez Posted September 15, 2016 Report Share Posted September 15, 2016 Jag måste knulla i skolan Kafarov 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scuba Posted September 15, 2016 Report Share Posted September 15, 2016 (edited) 1 hour ago, J.Ramirez said: Jag måste knulla i skolan Vänta va? Edited September 15, 2016 by Scuba Joelelele, Kafarov and Goatis 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted September 15, 2016 Report Share Posted September 15, 2016 1 hour ago, J.Ramirez said: Jag måste knulla i skolan Hahahahaha J.Ramirez 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharias Posted September 15, 2016 Report Share Posted September 15, 2016 @Bartowski Vad tycker "Harakiri Gubben" om detta event och kommer han vara på plats? Joelelele 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kangawroon Posted September 15, 2016 Report Share Posted September 15, 2016 Do they allow beer, tho? Escobab 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted September 15, 2016 Report Share Posted September 15, 2016 1 hour ago, kangawroon said: Do they allow beer, tho? Nope Link to comment Share on other sites More sharing options...
anden Posted September 15, 2016 Report Share Posted September 15, 2016 1 hour ago, Goatis said: Nope de suger ju fan, får man ha vodka då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted September 15, 2016 Report Share Posted September 15, 2016 48 minutes ago, anden said: de suger ju fan, får man ha vodka då? Aa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anden Posted September 15, 2016 Report Share Posted September 15, 2016 4 minutes ago, V1RRE said: Aa fan va bra då kör vi vodka shots och cs då xD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted September 15, 2016 Report Share Posted September 15, 2016 42 minutes ago, V1RRE said: Aa Göra som dig på DH Summer eller? A.Karlsson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted September 15, 2016 Report Share Posted September 15, 2016 Ska även ta med mig lite hederligt Norrländskt hembränt ner ;> Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Karlsson Posted September 15, 2016 Report Share Posted September 15, 2016 Thorsten tar med sig högtalare till dh iaf. A.Karlsson, Feroz, Escobab and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now