Jump to content
CvGaming

NLA aktivitet


Thorwald
 Share

Recommended Posts

Bengtsson här igen och vill ta upp en annan sak än APD och vad som skulle kunna förbättras och det är NLA

mer än en månad så har det vart inne väldigt lite och känns som att den factionen nästan är helt borta och det måste bli nån förändring med det också eftersom det känns som det bara finns APD inne konstant. skulle vara väldigt uppskattat om ni kanske tog in Nya NLA eller skapar en till faction så det blir lite ändring och mer komplicerat och verklighet trogen RP som när t.ex NLF fanns dom var dem som råna alla vad dom än körde HRA / NLA är dom olagliga poliserna och APD e dom vanliga poliser 

Uppskattas med Svar ;)

och era egna åsikter :)

Edited by [CV-D] Bengtsson
Link to comment
Share on other sites

NLA tog in folk igår och är ganska säker på att dom är medvetna om att dom har varit ganska få nu ett tag, jag tror inte en till faction hade löst något då du hade ändå behövt activa spelare och det är bättre om dom activa spelare skulle spela i NLA. sen förstår jag inte helt vad du har skrivit i slutet "när t.ex NLF fanns dom var dem som råna alla vad dom än körde HRA / NLA är dom olagliga poliserna och APD e dom vanliga poliser " kan du utveckla?

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Vpswede said:

NLA tog in folk igår och är ganska säker på att dom är medvetna om att dom har varit ganska få nu ett tag, jag tror inte en till faction hade löst något då du hade ändå behövt activa spelare och det är bättre om dom activa spelare skulle spela i NLA. sen förstår jag inte helt vad du har skrivit i slutet "när t.ex NLF fanns dom var dem som råna alla vad dom än körde HRA / NLA är dom olagliga poliserna och APD e dom vanliga poliser " kan du utveckla?

NLF var rebellerna som sket i alla och allt och inte brydde sig om dom andra och vilka dom var, HRA hållde koll på dom som körde olagligt tog betalt för det och kunde hjälpa till med att frakta och panga poliser. och poliserna hållde koll på allt olagligt oså så det var uppdelat ;)

Link to comment
Share on other sites

Hej Bengtsson!

Vi är väl medvetna om att aktiviteten det senaste har tynat.

Från person till person så har det olika anledningar.

Dock är/har det varit en relativt "tuff" tid, där många i NLA inte har haft så mycket tid över.

Förhoppningsvis så ska alla kunna spela mer och mer framöver men vi kommer även kolla på att ta in nya samt fler medlemmar!

Mvh.

 

Dock angående NLF de var Terrorister!

Link to comment
Share on other sites

Så som Darwin säger så är det ganska mycket i skolan just nu. För min del så tar jag studenten om 1 månad, då vi har väldigt många prov / nationella i slutet på terminen (naturvetenskapliga programmet). Samt så måste man fixa massa med grejer (boende, kontakter och jobb) tills sommaren. För min del så håller jag på med körkortet och inte har så mycket tid över för spelandet. Dessutom är man lite taggad för kommande förändringar som skall införas på servern. 

Fel kan förekomma då jag skriver detta på mobilen under matte lektionen :P

 

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, Bachne said:

Hej Bengtsson!

Vi är väl medvetna om att aktiviteten det senaste har tynat.

Från person till person så har det olika anledningar.

Dock är/har det varit en relativt "tuff" tid, där många i NLA inte har haft så mycket tid över.

Förhoppningsvis så ska alla kunna spela mer och mer framöver men vi kommer även kolla på att ta in nya samt fler medlemmar!

Mvh.

 

Dock angående NLF de var Terrorister!

Jaa förstår det men att som förslag skulle det va fint om ni kunde ta in en tredje faction ;) 

Och @Björt tror du du kan beskriva vad för förändringar som kommer? tackar :)

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, [CV-D] Bengtsson said:

Jaa förstår det men att som förslag skulle det va fint om ni kunde ta in en tredje faction ;) 

Och @Björt tror du du kan beskriva vad för förändringar som kommer? tackar :)

Varför ska vi ta in en tredje fraktion då vi inte ens har tillräckligt med spelare till 2? Aktiviteten skulle definitivt inte bli bättre bara pga det..
Bättre att fylla ut de vi redan har.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Björt said:

Så som Darwin säger så är det ganska mycket i skolan just nu. För min del så tar jag studenten om 1 månad, då vi har väldigt många prov / nationella i slutet på terminen (naturvetenskapliga programmet). Samt så måste man fixa massa med grejer (boende, kontakter och jobb) tills sommaren. För min del så håller jag på med körkortet och inte har så mycket tid över för spelandet. Dessutom är man lite taggad för kommande förändringar som skall införas på servern. 

Fel kan förekomma då jag skriver detta på mobilen under matte lektionen :P

 

Bullshit du spelar ju för helvete hela dagarna fast cs då :P 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Björt said:

Så som Darwin säger så är det ganska mycket i skolan just nu. För min del så tar jag studenten om 1 månad, då vi har väldigt många prov / nationella i slutet på terminen (naturvetenskapliga programmet). Samt så måste man fixa massa med grejer (boende, kontakter och jobb) tills sommaren. För min del så håller jag på med körkortet och inte har så mycket tid över för spelandet. Dessutom är man lite taggad för kommande förändringar som skall införas på servern. 

Fel kan förekomma då jag skriver detta på mobilen under matte lektionen :P

 

Trevligt! 

Vad tycker du om naturvetenskapliga programmet då? Funderar nämligen på att ge det programmet en chans.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Daniel Macáres said:

Varför ska vi ta in en tredje fraktion då vi inte ens har tillräckligt med spelare till 2? Aktiviteten skulle definitivt inte bli bättre bara pga det..
Bättre att fylla ut de vi redan har.

Amen om dom fyller in NLA sen tar in en tredje faction skulle vara uppskattat skrev det innan från SO lektion ;)

Link to comment
Share on other sites

Just now, [CV-D] Bengtsson said:

Amen om dom fyller in NLA sen tar in en tredje faction skulle vara uppskattat skrev det innan från SO lektion ;)

Varför vill du ha tillbaka NLF? man kan inte säga att dom var någon "RP" faction eller vad tycker du var så bra med dom?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Vpswede said:

Varför vill du ha tillbaka NLF? man kan inte säga att dom var någon "RP" faction eller vad tycker du var så bra med dom?

Amen det kan va vilket som det var bara ett exempel ;)

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Nordqvist said:

Nu vill jag bara vara lite petig, NLF var Terrorister ;p

Nu vill jag vara lite petig, men Bachne skrev de lite tidigare också :*

 

Sen till att gå till din fundering Bengtsson. Att lägga till en tredje fraktion har inte fungerat så bra tidigare, då det hållit en väldigt kort stund, så det känns som en väldigt onödig lösning. Men sen så förstår jag hur du tänker också, då det skapar en nytändning kring spelare att komma tillbaka om man skapar en ny fraktion givetvis. Kanske göra om N.L.A istället ? Finns mycket man kan förändra, men att lägga till en till fraktion kommer, enligt min åsikt, inte hjälpa vid detta tillfälle.

Sen som Bachne skrev tidigare så finns de folk, och vi håller på att ta in fler folk också, men det är nära inpå studenten/semester, då brukar det vara rätt mycket för folk i sitt privat liv, vilket gör att det blir en liten dip. Men det brukar pågå en stund sen är folk tillbaka igen.

Sen har ni några idéer som ni tror kan hjälpa N.L.A så lägg fram dom, era idéer kanske är helt galna, men det kanske även kan hjälpa till ? Så länge det är konstruktivt och inte bara ren negativ kritik.

Men jag lovar dig, snart kommer rebellerna vara ute på kartan med full styrka igen :lol:

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Mikhailov said:

Nu vill jag vara lite petig, men Bachne skrev de lite tidigare också :*

 

Sen till att gå till din fundering Bengtsson. Att lägga till en tredje fraktion har inte fungerat så bra tidigare, då det hållit en väldigt kort stund, så det känns som en väldigt onödig lösning. Men sen så förstår jag hur du tänker också, då det skapar en nytändning kring spelare att komma tillbaka om man skapar en ny fraktion givetvis. Kanske göra om N.L.A istället ? Finns mycket man kan förändra, men att lägga till en till fraktion kommer, enligt min åsikt, inte hjälpa vid detta tillfälle.

Sen som Bachne skrev tidigare så finns de folk, och vi håller på att ta in fler folk också, men det är nära inpå studenten/semester, då brukar det vara rätt mycket för folk i sitt privat liv, vilket gör att det blir en liten dip. Men det brukar pågå en stund sen är folk tillbaka igen.

Sen har ni några idéer som ni tror kan hjälpa N.L.A så lägg fram dom, era idéer kanske är helt galna, men det kanske även kan hjälpa till ? Så länge det är konstruktivt och inte bara ren negativ kritik.

Men jag lovar dig, snart kommer rebellerna vara ute på kartan med full styrka igen :lol:

Låter helt underbart och har ett par ideer som jag kan nämna lite senare ;)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.