Zetas Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 (edited) Hej Jag vill börja denna topic med att säga, Ta inte denna post förgivet och lås den direkt. Tack på förhud! Jag har suttit och tänkt/saknat silencers, Jag vet att dom flesta på denna servern vill ha bort silencers (Enligt strawpollen som las förra året). Men vore det inte kul och kolla vad folket vill? (Och sedan kolla om det KANSKE skulle kunnas lägga in inom en snar framtid) Jag vet att vapen med silencer på är svåra att lokalisera, MEN jag tycker helt ärligt att man ska prova och ta tillbaks dom fast på högst 5.56? (I bandit om möjlighet finns). Och menar inte att strawpollen ska påverka helt om det ska läggas in eller inte utan detta är bara ett förslag från min sida till alla admins http://www.strawpoll.me/11430880 ^Strawpoll för dom som är intresserade^ Tack och hej leverpastej! Edited October 15, 2016 by Lallish Bugge, Lulle, Kupa and 13 others 16 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lulle Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 #VågaVägraLjudDämparen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetas Posted October 15, 2016 Author Report Share Posted October 15, 2016 1 minute ago, Lulle said: #VågaVägraLjudDämparen Ändrade strawpoll rösta gärna igen! Lulle 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treos Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 Saknar varenda skott jag skjutit med silencer när de är natt å slippa bli sönder flashad när man ligger med NW CasperEbbesen, Zetas and Feroz 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharias Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 Tänkte bara framföra min åsikt angående silencers. Jag kan bara säga så att jag tycker absolut inte man bör lägga in silencers igen. Detta pågrund av att det vi vill få fram på Cv-Gaming är fina RP:N och en fin RP server. Och den är RP nivån vi har just nu på servern och communityt är absolut inte det bästa eller "Top Notch" på något sätt eller vis men det säger jag inte att det absolut måste vara heller, men att dessutom på det lägga in silencers så folk ligger 1.2 kilometer bort och är totalt omöjliga att lokalisera tycker jag då är absolut onödigt att införa just nu. Det jag också vill få fram på Cv-Gaming är knepiga fighter var man måste vara smart samt smidig för att lyckas för silencern ger folk chansen att ligga på samma position i en evighet och då blir det lite för lätt. Men med detta sagt så tycker jag absolut endå att vi bör lyssna på hela communityts röster angående detta, men för att silencers ska läggas in igen tycker jag absolut inte att det räcker med en 60/40% som vill ha det utan isåfall skall det vara en stor majoritet av communityt som vill ha tillbaks dem! Allt för mig, Mvh: Zacharias Morio, Billy Bones, chebbi and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 52 minutes ago, Zacharias said: men att dessutom på det lägga in silencers så folk ligger 1.2 kilometer bort och är totalt omöjliga att lokalisera Lösning på detta är enkelt, man läser bara vad Lallish skrev ovan? 12 hours ago, Lallish said: MEN jag tycker helt ärligt att man ska prova och ta tillbaks dom fast på högst 5.56? (I bandit om möjlighet finns). Ligger din motpart 1.2 km bort med en Mk20 behöver du knappast bry dig om honom, helt ofarlig med sin ärtpistol Zetas, Obbe and Feroz 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 Vi kan väl ha 5.56 silencers ( Och under ) Då man inte leker american sniper med en MK20 eller PDW... Sedan kan man ha dem på bandit , alternativt kan polisen köpa dem... Vad är argumenten mot att ha en silencer förutom att man inte kan lokalisera en person på längre distans? ja ente föstå Feroz, A.Karlsson, Zetas and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetas Posted October 15, 2016 Author Report Share Posted October 15, 2016 1 hour ago, Zacharias said: Tänkte bara framföra min åsikt angående silencers. Jag kan bara säga så att jag tycker absolut inte man bör lägga in silencers igen. Detta pågrund av att det vi vill få fram på Cv-Gaming är fina RP:N och en fin RP server. Och den är RP nivån vi har just nu på servern och communityt är absolut inte det bästa eller "Top Notch" på något sätt eller vis men det säger jag inte att det absolut måste vara heller, men att dessutom på det lägga in silencers så folk ligger 1.2 kilometer bort och är totalt omöjliga att lokalisera tycker jag då är absolut onödigt att införa just nu. Det jag också vill få fram på Cv-Gaming är knepiga fighter var man måste vara smart samt smidig för att lyckas för silencern ger folk chansen att ligga på samma position i en evighet och då blir det lite för lätt. Men med detta sagt så tycker jag absolut endå att vi bör lyssna på hela communityts röster angående detta, men för att silencers ska läggas in igen tycker jag absolut inte att det räcker med en 60/40% som vill ha det utan isåfall skall det vara en stor majoritet av communityt som vill ha tillbaks dem! Allt för mig, Mvh: Zacharias När man ligger mer än 600-700 meter bort med en 5.56 blir det extremt svårt att träffa/döda någon om jag ska vara helt ärlig... Och dessutom så ska man kunna köpa dom på bandit, Och bandit är nästan helt omöjligt för civsen och ta i dagsläget (Inget civ gäng har lyckats ta kontroll över bandit och komma därifrån med saker från shop:en!) så såfort en civ får tag i några silencers kommer man att var hemskt rädd om dom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetas Posted October 15, 2016 Author Report Share Posted October 15, 2016 6 minutes ago, PeTTePeTTe said: Vi kan väl ha 5.56 silencers ( Och under ) Då man inte leker american sniper med en MK20 eller PDW... Sedan kan man ha dem på bandit , alternativt kan polisen köpa dem... Vad är argumenten mot att ha en silencer förutom att man inte kan lokalisera en person på längre distans? ja ente föstå My man exakt vad jag har försökt förklara för folket! A.Karlsson 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 22 minutes ago, PeTTePeTTe said: Vi kan väl ha 5.56 silencers ( Och under ) Då man inte leker american sniper med en MK20 eller PDW... Du har inte sett mig med Mk20 alltså? Treos and Obbe 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 (edited) 23 minutes ago, Kafarov said: Du har inte sett mig med Mk20 alltså? Tyvär , så har jag det... Har du sett mig? Nej precis #RookNation Edited October 15, 2016 by PeTTePeTTe Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Karlsson Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 1 hour ago, Zacharias said: Detta pågrund av att det vi vill få fram på Cv-Gaming är fina RP:N och en fin RP server. Vad har silencers med RP att göra? Kupa 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adde Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 Finns ju dock inte bara mk20 som e 5.56 på servern :PPPPppPpp men tycker inte silencers ska komma tbx Kafarov 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharias Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 38 minutes ago, A.Karlsson said: Vad har silencers med RP att göra? Säger nog sig självt, mera krig och för det andra krig var folk ligger 1.2 kilometer bort främjar då inte mera RP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 2 hours ago, Lallish said: (Inget civ gäng har lyckats ta kontroll över bandit och komma därifrån med saker från shop:en!) jo vi har, och ni har väll oxå klarat er med grejer från shopen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 22 minutes ago, DompaN said: jo vi har, och ni har väll oxå klarat er med grejer från shopen? nej för Thorsten kan inte flyga helikopter Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 14 minutes ago, Bartowski said: nej för Thorsten kan inte flyga helikopter juste hahhaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted October 15, 2016 Report Share Posted October 15, 2016 2 hours ago, Zacharias said: Säger nog sig självt, mera krig och för det andra krig var folk ligger 1.2 kilometer bort främjar då inte mera RP. Tbh de flesta ligger nog 1.2km och leker american sniper med silencer eller inte :> Scuba and Kupa 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now