Peter Marple Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 Hello and good morning! You know what I want, if you have any thought about what we should do on an upcoming event, just tell me right here! Regards Marple Tintin, Castle and Quincy 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindegren Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 2v2 event på pvp arenan och att man har zubur med Carrier lite och hex?!!? Lindegren, Scuba, chebbi and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted November 9, 2016 Author Report Share Posted November 9, 2016 44 minutes ago, Lindegren said: 2v2 event på pvp arenan och att man har zubur med Carrier lite och hex?!!? Kul idé, tyvärr så är vår arena helt paj och den behövs i så fall fixas av våran map editor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Storkatt92 Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 (edited) 4v4 solar utan för sofia man får ta vilket gear man vill ur sitt hus inge pistoler/smg no loot om nåt försvinner får tillbacks det man förlorar bo3 man får göra sitt eget lag. Edited November 9, 2016 by Obbe1 Storkatt92, Treos, Peter Marple and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 10v10 king of the hill vid cvg news berget? Peter Marple 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindegren Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 17 minutes ago, Peter Marple said: Kul idé, tyvärr så är vår arena helt paj och den behövs i så fall fixas av våran map editor! @Legacy™ fix it!!!!!! chebbi, bobin, Bugge and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesper Johansson Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 battle royal event? skulle vara roligt Rarre 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurre Ugur Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 Gokart Derby. Tills den sista gokart föraren lever. Thorwald, Kebre, Peter Marple and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo- Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 cowboy event med zubr Kafarov and Peter Marple 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorwald Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 3 hours ago, Kurre Ugur said: Gokart Derby. Tills den sista gokart föraren lever. Måste hända Link to comment Share on other sites More sharing options...
G. Kasper Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 Jag har en idé och den heter "Friendly Day". Alltså namnet talar för sig själv, men för dom som inte kanske är insatt i de, så kan jag dra en kort förklaring över vad jag menar med detta. Med detta menar jag, att man kan ha som ett event, där ALLA är vänliga mot varandra inne på servern en HEL dag. Alltså inget rånande, dödande, köra över varandra eller kidnappa någon/några. Att man kan åka runt och t.ex. farma helt lugnt och ha roliga RP möten osv. Visst låter det bra? Men det är ju bara en idé jag har // G. Kasper Ludwig, anden, K.F Carl Mark and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 2 hours ago, G. Kasper said: Jag har en idé och den heter "Friendly Day". Alltså namnet talar för sig själv, men för dom som inte kanske är insatt i de, så kan jag dra en kort förklaring över vad jag menar med detta. Med detta menar jag, att man kan ha som ett event, där ALLA är vänliga mot varandra inne på servern en HEL dag. Alltså inget rånande, dödande, köra över varandra eller kidnappa någon/några. Att man kan åka runt och t.ex. farma helt lugnt och ha roliga RP möten osv. Visst låter det bra? Men det är ju bara en idé jag har // G. Kasper Låter absolut bra men alltså att få exakt ALLA att veta vad de ska göra kommer vara svårt, t.ex alla nya civs som hittar servern random kommer inte veta vad som ska göras och inte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junioren Posted November 9, 2016 Report Share Posted November 9, 2016 Skulle vara kul med "Capture the flag". Det är 2 lag som möter varandra och de ska uppdelas med sniper, marksman och något till. Det kan även finnas bepansrade bilar/stridsvagnar som man skulle kunna köra! Det är 1 life rule och dör man så väntar man i sitt eget spawn. Man vinner helt enkelt om man tar sig till flaggan och tillbaks hem med den igen (har man flaggan får man endast gå/springa till fots!) eller så vinner man genom att man dödar hela andra laget! // [F.S] Junioren Treos 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
G. Kasper Posted November 10, 2016 Report Share Posted November 10, 2016 12 hours ago, Feroz said: Låter absolut bra men alltså att få exakt ALLA att veta vad de ska göra kommer vara svårt, t.ex alla nya civs som hittar servern random kommer inte veta vad som ska göras och inte! Allt går att fixa. Feroz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Storkatt92 Posted November 10, 2016 Report Share Posted November 10, 2016 28 minutes ago, G. Kasper said: Allt går att fixa. De man kan göra att 1 admin lägger in 1 green zone över hela mapen med no vev script Link to comment Share on other sites More sharing options...
anden Posted November 10, 2016 Report Share Posted November 10, 2016 (edited) 8v8(gang vs gang) på gottland hej mitt namn är anden och jag är avis på kupa och illmeister att jag inte föddes på gotland* Edited November 12, 2016 by Kupa Kupa and anden 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now