Jump to content

Bug Reporting

Sign in to follow this  

To keep the server running as smooth as possible. Please report any bugs you might find while playing

Sign in to follow this  
  • Topics

• Hej, sett en del förslag nu sista tiden. Men det har varit lite spridda skurar, vissa har hamnat här i rätt del av forumet, vissa i shoutboxen, vissa på TeamSpeak och vissa via meddelanden på forumet. Jag tänkte att vi alla härliga aktiva cvgameare spottar ut allt vi har funderat på, förslag på eller vill ändra på här i denna tråd. Så blir det enklare för oss i Staff att gå igenom vad folk vill ha/inte vill ha eller ändra på så kör bara på, kan vara allt från nytt vapen ni vill ha på bandit till nånting som måste nerfas eller kanske en regel ni hade velat ha ändrad. enda kravet är att vi beter oss och inte dumförklarar andra eller börjar diskutera saker som inte hör hemma här, vi vill höra vad alla har att säga  
    • Jo men precis, Tarun används bara för att strida med i dagsläget. Jag har aldrig sett någon farma med någon Heli bortsett från mohawk.
    • Jag förstår dig till 100%, detta är då min uppfattning om hur det sätt ut från mitt perspektiv. 
    • Ang. Tarun, gör den vettig till något annat än i fight om ni nu ska ta bort den. Helis är helt värdelöst i dagsläget, mohawk med 120 trunk och tarun 105 typ? Dessutom är tarun dyrare än mohawken? Alla priser och trunk på helikoptrar totalt, alla helis är sämst.
    • Tror det inte gynnar någon att ta bort Tarun och sedan ersätta den med Orcan. Både Orcan och Tarun är brutalt j**la bra, om något så ska den bara få användas enbart inom farming som Tempesten.

Sen det här med att Rebeller och Poliser bara sticker till Bandit för att strida emot varandra är inte sant, iallafall inte så jag har upplevt det som. Det är inte jätte lätt att bara ''stoppa'' bandit när 8st sitter placerade runt om på diverse olika ställen och håller snuskiga vinklar och väntar på oss att pusha, sedan när ni cappat så flyger ni iväg med Tarun såfort gearet är köpt. Inte den mest enklaste uppgiften att genomföra 😕

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.