Jump to content

Accepted

Sign in to follow this  

37 topics in this forum

• 1 reply
    • 107 views
  1. medic ingvar/

• 1 reply
    • 85 views
    • 1 reply
    • 56 views
    • 1 reply
    • 50 views
    • 4 replies
    • 116 views
    • 1 reply
    • 48 views
  2. Karl-Erik Medic

• 1 reply
    • 43 views
  3. Scuba medic

• 1 reply
    • 107 views
    • 1 reply
    • 53 views
    • 1 reply
    • 72 views
    • 1 reply
    • 63 views
  4. Erik Tyrone

• 1 reply
    • 108 views
    • 1 reply
    • 58 views
  5. Medic app

• 1 reply
    • 82 views
    • 1 reply
    • 107 views
    • 2 replies
    • 107 views
    • 1 reply
    • 140 views
    • 1 reply
    • 125 views
    • 1 reply
    • 89 views
    • 1 reply
    • 78 views
    • 1 reply
    • 84 views
  6. medic app edwin

• 1 reply
    • 91 views
  7. medic app C.tev

• 1 reply
    • 107 views
    • 2 replies
    • 124 views
  8. Medic app.

• 1 reply
    • 100 views
Sign in to follow this  
  • Topics

• Ser bra ut men den där man ser hur mycket man får  ihop vilken car/truck är det som ni går då efter eftersom det är olika trunkspece i alla ju  annars som sakt bra information
    • I know that this list is incomplete at this moment "18.11.17", but i will update this topic in the future.   I would like to thank the guys who helped me make this: Angryherring J.Pettersson   I would also like to thank the guy who gave me the idea: A. Harrisson Farming sheet: https://imgur.com/a/B5iZb https://imgur.com/a/6HUje https://imgur.com/a/cuBZl   This shows how much money you get after the runs: https://imgur.com/a/SDLML Best regards John Smith
    • JA IAM BAACK MOTHERFUUUCKKAAA
    • What is Your in-game and forum name?:Casperfredde  Answer: [R] Eggis , Fredde     What is Your Player ID #? (In ARMA main screen go to profilesettings, (select your profile) then press Unit, and change the unit to custom. Now you should see a 17dig number. Answer:76561198217864287         Have You read all of the server rules? Answer: Ja         Have You read all of the paramedic rules? Answer: Ja         Do You promise to always act in-character and never abuse Your power while playing as a Paramedic? Answer: Ja       How long have You played on the server(hours)? Answer: 150 ish       How long have You played Arma 3 (hours)? Answer: 400 Jag har mer på ett annat acc ca 700 där       Have You been a Paramedic earlier? Answer: Ja       How often do You play on the server and at what time of the day/night? Answer: från 15:00 typ till 00:00 med avbrott ibland har inte varit så aktiv nu då jag varit på semester       Why should we picked you as a medic? (minimum 50 words) Answer: För jag gillar att rp:a och är intreserad av sjukvården och prata och vara social med folk och skaffa nya vänner genom att man träffar , pratar och är social med folk skulle verkligen vara skit kul att få vara medic och ha kul med er! Har även varit medic tidigare! på denna server.           Have You been banned on this server or any other servers? If yes what have You been banned for? Answer: Nej       What can you bring to the medic force? Answer: Aktivitet,Göra nytta , Bra rp ,inte abusa eller bryta mot medic reglerna eller vanliga reglerna, vara trevlig           Do you have any past experience with role-playing on this or any other server? Answer: Ja rp:at i 2 år sammanlagt    Can You follow orders from a younger person or higher ranked ? Answer: Ja       What do You think the medic faction would become better with? Answer: Mer aktivitet         Can you fly a heli in arma ? Answer: Ja     Can you provide a role-play name and a role-play background for the character applying to the medic force? (50-150 Words): Please type here: Jag heter Eggis bor på malden mina föräldrar är sjukvårdare på malden då , Jag har precis genomgått en sjukvårdads utbildning och just när jag genomgått den stänger dem sjukhuset och ambulans kåren på i vårat område . Jag flyttar med min familj till min faster i Athira och nu söker jag tjänst här!         Tell us a little about your self: Please type here: Heter Casper är 14 år och är intresserad av Sjukvården och RP har erfaranhet om rp och sjukvården och har tankar om att bli sjukvårdare i framtiden och tycker det är kul med Arma 3 RP och skulle verkligen tycka det var kul om man kunde bli medic på denna servern! Skulle vara aktiv varje dag ett ex antal timmar!