Jump to content
CvGaming

CVD BAN REQ


v.pUTIN
 Share

Recommended Posts

        Request Information

        Name: [A.P.D] V.Putin

        Offender-Name: [CV-D] Jeppesson

        Date: 2016-02-02, 17:00? där någonstans.

        Reason: Explain your point of view as much as in-depth as possible. If you have any proof of the users guilt in form of links, post them here. 

Jo vi i Polisen var i full eldstrid mot gänget Scrub Club och sen efter att dessa CV-D medlemmar cirkulerat mig ett tag så ser jag att dom kommer med rooks´en i högsta hugg och då tänker jag, Ska fan inte bli rookad i dag (med)

så jag lägger vapnet på ryggen och försöker fly och då skriker CVD Jeppesson "This is the CVD put ur hands up, put ur hands up" sen så kommer rook kulorna flygandes.

Så nu tycker jag dessa nakenfisar som var på plats som har spelat spelet ett bra tag borde veta hur man ska göra med ultimatum osv, samt att ge lite tid innan man börjar veva. Vet inte om dessa individer brukar göra såhär på nya spelare. Men någongång måste de lära sig.

Svårt att säga vem av dom som sköt men det var Jeppesson, Illmaister, Addefrån gänget CVD såklart!

Bevis

http://plays.tv/video/56b0dac55cc1a2dc39

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Jesper Johansson said:

* besvara elden

* ban rec

välj en. Ni skrev inte att ni tyckte det va en felaktig engage utan ni valde att besvara elden istället, hur ska vi veta att ni inte tycker engeagen är ok om ni väljer att ta fighten

Tro pelle jag måste säga åt dom att skjuta mot er när ni går lös med rooksen på mig. Utan en riktig engage dessutom. Som sagt ban reqen ligger uppe för att ni ska lära er ge ett ultimatum, Ni borde vara så pass rutinerade så ni vet vad som gäller. 

Gör ni så på t.ex. Pelle112 som precis börjat spela så kommer han ta med sig det å göra så på någonannan som gör så på någonannan. å därav slutar det aldrig.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Toxiic said:

Putin springer och tar skott då ni "engaget" och han säger Cv-D skjuter på mig. Klart att vi kommer att hjälpa honom så att han inte dör....

Jag sa till jeppe direkt efter han hade engagat att det var fel engage. när vi sen slutar skjuta dig så tar jag skott 15sec efter och sen dör jag? det tar väl inte så lång tid o säga till sina kollegor att sluta skjuta?

Link to comment
Share on other sites

Hade ni skrivit ett kort sms att ni inte tyckte engeagen va okej så hade allt ju varit bra men istället skjöt ni tillbaka då antog ju vi att ni ville ta fighten

att allt ska handla om att få personer bannade nu för tiden är så j**la tråkigt, ni smsade inte för ni tänkte att detta var en chans att få någon bannad, aja kul spel

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Jesper Johansson said:

Hade ni skrivit ett kort sms att ni inte tyckte engeagen va okej så hade allt ju varit bra men istället skjöt ni tillbaka då antog ju vi att ni ville ta fighten

att allt ska handla om att få personer bannade nu för tiden är så j**la tråkigt, ni smsade inte för ni tänkte att detta var en chans att få någon bannad, aja kul spel

Det är inte så att vi sitter å tycker det är kul att få folk bannade. Men tillsägelser hjälper inte i 99% utav fallen. Felet kommer att upprepas gång på gång. Cv-D är ett av de äldsta och största gängen på servern. Som Putin säger. Ni gör det. Karl som spelat 5 timmar kommer tro att det är okej och kommer göra precis likadant. 

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, Jesper Johansson said:

Hade ni skrivit ett kort sms att ni inte tyckte engeagen va okej så hade allt ju varit bra men istället skjöt ni tillbaka då antog ju vi att ni ville ta fighten

att allt ska handla om att få personer bannade nu för tiden är så j**la tråkigt, ni smsade inte för ni tänkte att detta var en chans att få någon bannad, aja kul spel

Det var ni som gjorde fel, varför SMSade inte ni?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, v.pUTIN said:

Det var ni som gjorde fel, varför SMSade inte ni?

för att vi antog ni tyckte det var en okej engage eftersom ni tog fighten. Men eftersom jag aldrig fått en tillsägnelse om det så har jag ju fått det nu? :- )

testa om det funkar då innan ni ska få folk bannade hela tiden

Link to comment
Share on other sites

Just now, luckiiee said:

Som jag skrev tidigare så var vi i full fight med ett annat gäng så vi hade inte haft tid att smsa ändå

då ansåg ni att det var enklare att ta en eldfight med ett helt gäng?

haha alltså hade detta varit civgäng mot civgäng hade detta aldrig ens varit frågan om ban. 

Link to comment
Share on other sites

  • Nordqvist locked, unlocked and locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.