Björt Posted April 12, 2016 Report Share Posted April 12, 2016 Kom gärna med förslag till förbättring . NilzzoN, Obbe, Teoo and 14 others 17 Link to comment Share on other sites More sharing options...
TIMPAa91 Posted April 12, 2016 Report Share Posted April 12, 2016 Som vanligt 10/10 raukar J. Stalin and Björt 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted April 12, 2016 Report Share Posted April 12, 2016 Vad håller du på med här då @V1RRE https://youtu.be/cOSwNQCgn_U?t=112 Ludwig 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abdi Ali /Limpano Posted April 12, 2016 Report Share Posted April 12, 2016 21 minutes ago, Björt said: Kom gärna med förslag till förbättring . kanske lära dig skjuta lite bättre Björt 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björt Posted April 12, 2016 Author Report Share Posted April 12, 2016 Just now, swintan said: kanske lära dig skjuta lite bättre Får nog fixa det till nästa montage Abdi Ali /Limpano 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted April 12, 2016 Report Share Posted April 12, 2016 8 minutes ago, Olsson said: Vad håller du på med här då @V1RRE https://youtu.be/cOSwNQCgn_U?t=112 Som jag redan sagt till dig, Sam, Hedman. Lägg upp banrequest / Ta upp det med mods/admins om ni anser att jag "buggar" vilket jag inte ens gör. Schyyst montage förövrigt björt Björt 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björt Posted April 12, 2016 Author Report Share Posted April 12, 2016 Just now, V1RRE said: Schyyst montage förövrigt björt Taaack bror Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted April 12, 2016 Report Share Posted April 12, 2016 i r8 8/8 M8 Björt 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted April 12, 2016 Report Share Posted April 12, 2016 Nej, Nu blir jag irriterad! Detta är tredje gången du click-baitar in mig till dina skit montage! Här är jag helt exalterad över lite runescape vev och så kommer den här skiten upp! Är så j**la förbannad nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Nästa gång du gör så här så kommer jag officiellt göra en ban req! PS. Grabben vid 1:30 hade tagit dig om hans dator inte fuckat ur då.....ähum....seriöst. Bugge, illmeister, HedmaN and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elnour Isak Adam Posted April 12, 2016 Report Share Posted April 12, 2016 Vackert montage som vanligt björtan Björt 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted April 12, 2016 Report Share Posted April 12, 2016 Den var fin Björt 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björt Posted April 12, 2016 Author Report Share Posted April 12, 2016 12 minutes ago, kooben said: Nej, Nu blir jag irriterad! Detta är tredje gången du click-baitar in mig till dina skit montage! Här är jag helt exalterad över lite runescape vev och så kommer den här skiten upp! Är så j**la förbannad nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Nästa gång du gör så här så kommer jag officiellt göra en ban req! PS. Grabben vid 1:30 hade tagit dig om hans dator inte fuckat ur då.....ähum....seriöst. Jag har några andra click-baits på gång Link to comment Share on other sites More sharing options...
capii Posted April 12, 2016 Report Share Posted April 12, 2016 Res? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björt Posted April 12, 2016 Author Report Share Posted April 12, 2016 1 minute ago, capii said: Res? ändras mycket, men just nu så kör jag på 1280x960, 4:3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam Posted April 13, 2016 Report Share Posted April 13, 2016 (edited) FOGEL VÄLDIGT BRA 10/10 FOGELAR! :> Edited April 13, 2016 by Sam Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted April 13, 2016 Report Share Posted April 13, 2016 10 hours ago, kooben said: Nej, Nu blir jag irriterad! Detta är tredje gången du click-baitar in mig till dina skit montage! Här är jag helt exalterad över lite runescape vev och så kommer den här skiten upp! Är så j**la förbannad nu att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Nästa gång du gör så här så kommer jag officiellt göra en ban req! PS. Grabben vid 1:30 hade tagit dig om hans dator inte fuckat ur då.....ähum....seriöst. https://www.google.se/search?q=FUNNY+MEME&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiqodqZ-orMAhXId5oKHTlvArYQ_AUIBygB&biw=1920&bih=955#tbm=isch&q=meme+faces&imgrc=nAVI-vYm8ffSLM%3A men gg m8, i r8 11/5 babyh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samir Badran Posted April 13, 2016 Report Share Posted April 13, 2016 (edited) 18 hours ago, Björt said: Kom gärna med förslag till förbättring . Björt du suger! öva på de tills nästa montage.. att inte suga alltså haha Edited April 13, 2016 by El Capitano Björt, v.pUTIN and Fakir/Strand 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted April 13, 2016 Report Share Posted April 13, 2016 rip min hunter 2k16 Björt 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eurozze Posted April 13, 2016 Report Share Posted April 13, 2016 Klippet måste vara väldigt förfalskat, jag dör ju aldrig Kappa Ludwig and Björt 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björt Posted April 13, 2016 Author Report Share Posted April 13, 2016 1 hour ago, Eurozze said: Klippet måste vara väldigt förfalskat, jag dör ju aldrig Kappa Juste ja, anledningen kan ju kanske vara för att du flyger 24/7 istället , Kappa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björt Posted April 13, 2016 Author Report Share Posted April 13, 2016 2 hours ago, El Capitano said: Björt du suger! öva på de tills nästa montage.. att inte suga alltså haha Hahahhahah, köp en dator så att jag kan döda dig ingame Samir Badran 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samir Badran Posted April 13, 2016 Report Share Posted April 13, 2016 1 hour ago, Björt said: Hahahhahah, köp en dator så att jag kan döda dig ingame Ska bli! Feroz and Björt 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ramo Posted May 3, 2016 Report Share Posted May 3, 2016 Dank Kristian and Ramo 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now