DompaN Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 jag tycker att man ska kunna fasttravla. heej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 Just now, DompaN said: jag tycker att man ska kunna fasttravla. heej Eller hoppar du in i en bil och rullar till din destination Scuba, pantern02, Bachne and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sajm0n Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 Tack för din åsikt! Verkligen välskriven och konstruktiv! Det kan vi nog bygga vidare på Castle, anden, Erik Tyrone and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Tyrone Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 Just now, Sajm0n said: Tack för din åsikt! Verkligen välskriven och konstruktiv! Det kan vi nog bygga vidare på hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Cartello Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 Just now, DompaN said: jag tycker att man ska kunna fasttravla. heej Inte för att vara dryg eller ngt... Men vrf lägger du upp såna här efterblivna trådar?. Om du nu ska skriva att du har en åsikt utveckla ditt skrivande istället för att bara skriva 7 ord.. Erik Tyrone 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 Just now, DompaN said: jag tycker att man ska kunna fasttravla. heej +1 det tycker jag med! Jag förstår inte varför inte han som kodar inte fixar det...... J.Ramirez, Obbe, Erik Tyrone and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 +1 Bra argument! +1 Bra åsikt! +1 Välskrivet! Tycker fan de e blllaaaaaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 Goatis scripts igen... pantern02 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 Just now, Kafadog said: Goatis scripts igen... Ey vadå mina scripts? Ser jag ut som en script kid eller?! bobin, pantern02 and Bachne 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obbe Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 Just now, Goatis said: Ey vadå mina scripts? Ser jag ut som en script kid eller?! Jag är 1 f**k boy du är 1 script boy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 17 minutes ago, Goatis said: +1 det tycker jag med! Jag förstår inte varför inte han som kodar inte fixar det...... Han vet nog inte hur man gör Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 Just now, Legacy™ said: Han vet nog inte hur man gör nej det är så svårt Joelelele and Scuba 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted September 8, 2016 Author Report Share Posted September 8, 2016 53 minutes ago, J.Cartello said: Inte för att vara dryg eller ngt... Men vrf lägger du upp såna här efterblivna trådar?. Om du nu ska skriva att du har en åsikt utveckla ditt skrivande istället för att bara skriva 7 ord.. okej efter som att goatis ville veta vad vi ville så skrev jag ett par snabba ord för jag skulle in o spela. jag tror han ffattar att jag inte orkar åka tvärsöver hela mappen för ett medkit 50 minutes ago, Goatis said: +1 det tycker jag med! Jag förstår inte varför inte han som kodar inte fixar det...... aa jag fattar inte vad han håller på med Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Macáres Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 jag tycker att man ska kunna flyga. heej Darwin, J.Cartello and Scuba 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lindegren Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 Just now, Daniel Macáres said: jag tycker att man ska kunna flyga. heej du är inte smart du det kan man ju redan #helikopter haha Lindegren 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 Just now, DompaN said: okej efter som att goatis ville veta vad vi ville så skrev jag ett par snabba ord för jag skulle in o spela. jag tror han ffattar att jag inte orkar åka tvärsöver hela mappen för ett medkit aa jag fattar inte vad han håller på med Behöver inte åka crossmap för medkit bara åk till en mack så är det bara att köpa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted September 8, 2016 Author Report Share Posted September 8, 2016 Just now, BjeNw0w said: Behöver inte åka crossmap för medkit bara åk till en mack så är det bara att köpa ofan visste nt det. ty ty Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Macáres Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 Just now, Lindegren said: du är inte smart du det kan man ju redan #helikopter haha Sluta argumentera mot mig! Har gett min åsikt och behöver inte utveckla på något sätt. Nyanserade och konstruktiva argumenterande texter är för töntar. Darwin, Scuba and Lindegren 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Tyrone Posted September 8, 2016 Report Share Posted September 8, 2016 Please introduce segways so I dont have to walk either J.Cartello 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantern02 Posted September 13, 2016 Report Share Posted September 13, 2016 On 8 september 2016 at 10:15 PM, Goatis said: nej det är så svårt Funderat på att lära dig då ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantern02 Posted September 13, 2016 Report Share Posted September 13, 2016 (edited) Tycker om att man inte kan fasttravla det utnyttjade man ju lite mycket ibland blev lite off Rp Edited September 13, 2016 by pantern02 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now