Wajk Posted January 15, 2017 Report Share Posted January 15, 2017 Castle, Harrisson, Choppy and 10 others 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castle Posted January 15, 2017 Report Share Posted January 15, 2017 HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA Wajk and E.Henriksson 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
B. Lattman Posted January 15, 2017 Report Share Posted January 15, 2017 lol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elnour Isak Adam Posted January 15, 2017 Report Share Posted January 15, 2017 1 kriGne video av wajk om dagen är bra för magen :D:D:D Sam, Rarre, Castle and 5 others 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wajk Posted January 15, 2017 Author Report Share Posted January 15, 2017 22 minutes ago, FiskarN said: 1 kriGne video av wajk om dagen är bra för magen :D:D:D 1 diskussion med 16 åriga pojkar om dagen är bra för magen! Harrisson and Castle 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam Posted January 15, 2017 Report Share Posted January 15, 2017 19 minutes ago, Wajk said: 1 diskussion med 16 åriga pojkar om dagen är bra för magen! cringe Rarre, Feroz and Elnour Isak Adam 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wajk Posted January 15, 2017 Author Report Share Posted January 15, 2017 9 minutes ago, Sam said: cringe Är rätt cringe faktiskt, hojta om jag ska köpa ut redbull åt dig Darwin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam Posted January 15, 2017 Report Share Posted January 15, 2017 1 minute ago, Wajk said: Är rätt cringe faktiskt, hojta om jag ska köpa ut redbull åt dig är inte du typ 14? Låter som det iallfall ;/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wajk Posted January 15, 2017 Author Report Share Posted January 15, 2017 3 minutes ago, Sam said: är inte du typ 14? Låter som det iallfall ;/ Auch, den satt =( Nä men hojta om du behöver energi dricka för lan så fixar jag xD xP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elnour Isak Adam Posted January 15, 2017 Report Share Posted January 15, 2017 Spelar ingen roll om någons ålder, poängen är att videon är jätte kriGne och det kommer ingen diss att kunna ändra på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wajk Posted January 15, 2017 Author Report Share Posted January 15, 2017 Just now, FiskarN said: Spelar ingen roll om någons ålder, poängen är att videon är jätte kriGne och det kommer ingen diss att kunna ändra på. utveckla varför den är cringe, pls Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted January 15, 2017 Report Share Posted January 15, 2017 29 minutes ago, Wajk said: Är rätt cringe faktiskt, hojta om jag ska köpa ut redbull åt dig Rätta mig om jag har fel men man kan väl köpa Red Bull som 16 åring? A. Savage and Rarre 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted January 15, 2017 Report Share Posted January 15, 2017 8 minutes ago, Ludwig said: Rätta mig om jag har fel men man kan väl köpa Red Bull som 16 åring? 15 äre väl? E.Henriksson, Feroz, Rarre and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wajk Posted January 15, 2017 Author Report Share Posted January 15, 2017 17 minutes ago, Ludwig said: Rätta mig om jag har fel men man kan väl köpa Red Bull som 16 åring? 18 på dom flesta större butikerna Link to comment Share on other sites More sharing options...
kooben Posted January 15, 2017 Report Share Posted January 15, 2017 Varför behöver det bli tjafs såfort ni ska kommunicera!? (N och UFA) Skärp er! Wajk, Kafarov and DompaN 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted January 16, 2017 Report Share Posted January 16, 2017 6 hours ago, kooben said: Varför behöver det bli tjafs såfort ni ska kommunicera!? (N och UFA) Skärp er! Det ligger i vår natur anden, Darwin, kooben and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted January 16, 2017 Report Share Posted January 16, 2017 7 hours ago, Feroz said: 15 äre väl? Sa ju inget om att åldersgränsen var 16, sa ju ba att man kan köpa det som 16 åring ^^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted January 16, 2017 Report Share Posted January 16, 2017 14 hours ago, Wajk said: Auch, den satt =( Nä men hojta om du behöver energi dricka för lan så fixar jag xD xP Vem fan behöver skit från dig vi har Putin. Feroz and v.pUTIN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted January 16, 2017 Report Share Posted January 16, 2017 Wajk han är supporK och Marple är arma admin Barre, Kupa and DompaN 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leothol Posted January 16, 2017 Report Share Posted January 16, 2017 hahaha vad fan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now