Legacy™ Posted April 1, 2017 Report Share Posted April 1, 2017 Halloj! Jag kommer vid nästa restart försöka se till så att crosshair återigen kommer in på severn! Istället så kommer jag efter det att kolla runt för olika typer utav lösningar som vi kan jobba på istället för att göra klimatet vid fighter så roligt som möjligt för alla då det är en stor del utav altis life. Målet är att det ska vara så roligt som möjligt för en stor grupp, vilket som ni säkert han förstår är extremt svårt! Ha en fortsatt trevlig helg Magikern, Åke, Bugge and 12 others 15 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lulle Posted April 1, 2017 Report Share Posted April 1, 2017 #Legacy4Pressident #BortmedAdaptive =D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angryherring Posted April 1, 2017 Report Share Posted April 1, 2017 APRIL FOOLS. haHAA [GT] Honker 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted April 1, 2017 Report Share Posted April 1, 2017 Första april skämt antar jag någon som kan konstatera? Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted April 1, 2017 Report Share Posted April 1, 2017 Sätt förbjudet att peaka som en bäver i reglerna bara. Vestandersson, Wajk, J. Stalin and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treos Posted April 1, 2017 Report Share Posted April 1, 2017 4 minutes ago, L.Marshall said: Sätt förbjudet att peaka som en bäver i reglerna bara. må vara det mest efterblivna jag läst att det ska finnas en regel på hur snabbt man får peeka Feroz, A.Karlsson and DompaN 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xymz Posted April 1, 2017 Report Share Posted April 1, 2017 asså ta tillbaka crosshair mycket bättre Xymz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted April 1, 2017 Author Report Share Posted April 1, 2017 Ja det kommer tillbaka, var bara ingen som hade tid att lägga tillbaka det till denna restart! Så det får dröja till nästa J. Stalin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted April 1, 2017 Report Share Posted April 1, 2017 50 minutes ago, Legacy™ said: Ja det kommer tillbaka, var bara ingen som hade tid att lägga tillbaka det till denna restart! Så det får dröja till nästa abooooooooo fett ocoolt lixom, va abo mannen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clabbe Posted April 1, 2017 Report Share Posted April 1, 2017 2 hours ago, Xymz said: asså ta tillbaka crosshair mycket bättre #lärasiganvändascope Scuba, Vestandersson, Abdi Ali /Limpano and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Almkvist Posted April 1, 2017 Report Share Posted April 1, 2017 5 hours ago, Treos said: må vara det mest efterblivna jag läst att det ska finnas en regel på hur snabbt man får peeka Varför är det efterblivet? Samma sak som regler gällande hur snabbt du får dra musen när du buggspringer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted April 2, 2017 Report Share Posted April 2, 2017 18 minutes ago, A.Almkvist said: Varför är det efterblivet? Samma sak som regler gällande hur snabbt du får dra musen när du buggspringer fast nej, du kan peeka fort utan adaptive Treos and Feroz 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treos Posted April 2, 2017 Report Share Posted April 2, 2017 23 minutes ago, A.Almkvist said: Varför är det efterblivet? Samma sak som regler gällande hur snabbt du får dra musen när du buggspringer Vart är den regeln? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xymz Posted April 2, 2017 Report Share Posted April 2, 2017 10 hours ago, Clabbe said: #lärasiganvändascope för svårt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted April 2, 2017 Author Report Share Posted April 2, 2017 10 hours ago, Treos said: Vart är den regeln? Faller under abusing game mechanics. Tror inte jag behöver skriva ut en regel för att hindra dig från att dra musen så snabbt att din gubbe glitchar fram och tillbaka, det bör du fatta själv! Bugge and A.Almkvist 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
[GT] Honker Posted April 2, 2017 Report Share Posted April 2, 2017 is the crosshair coming back or not? Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Almkvist Posted April 2, 2017 Report Share Posted April 2, 2017 11 hours ago, Feroz said: fast nej, du kan peeka fort utan adaptive Jo precis, men det krävs mer skill om adaptive disabled inte skulle finns Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted April 2, 2017 Report Share Posted April 2, 2017 4 minutes ago, A.Almkvist said: Jo precis, men det krävs mer skill om adaptive disabled inte skulle finns Jajo men om man sätter en regel och inte har rec så åker man ju på det? A.Karlsson and Feroz 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Almkvist Posted April 2, 2017 Report Share Posted April 2, 2017 2 minutes ago, Feroz said: Jajo men om man sätter en regel och inte har rec så åker man ju på det? Ja, det gör man ju men det är just därför jag INTE anser att en regel gällande snabb peaking borde finnas. Istället ska man bara ta bort "adaptive disabled", det enda man kan klaga på då är att motståndaren är för bra A.Almkvist 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted April 2, 2017 Report Share Posted April 2, 2017 6 hours ago, [GT] Honker said: is the crosshair coming back or not? Yes, it is Link to comment Share on other sites More sharing options...
anden Posted April 3, 2017 Report Share Posted April 3, 2017 fan skit i crosshair, de blir svårare för folk då att dra dom här 360 noscope under rån då vilket jag ser lite som lack of rp Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted April 3, 2017 Report Share Posted April 3, 2017 On 2017-04-01 at 8:15 PM, Treos said: må vara det mest efterblivna jag läst att det ska finnas en regel på hur snabbt man får peeka Ja men du är ju alltid negativ mot mig gubben så det var ingen överraskning :* Bugge 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Treos Posted April 3, 2017 Report Share Posted April 3, 2017 27 minutes ago, L.Marshall said: Ja men du är ju alltid negativ mot mig gubben så det var ingen överraskning :* Skit ska skit ha chebbi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted April 3, 2017 Report Share Posted April 3, 2017 1 hour ago, Treos said: Skit ska skit ha Sluta veva innan jag tar sönder din skoter K.F Carl Mark 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now