Glenn Ingvarsson Posted April 6, 2017 Report Share Posted April 6, 2017 Glenn lämnar in, för mycket kos. Hejdå! Harrisson, Tobbeeee, Dimitri01 and 14 others 17 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escobab Posted April 6, 2017 Report Share Posted April 6, 2017 Lycka till vidare Tobbeeee 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktorr Posted April 6, 2017 Report Share Posted April 6, 2017 NEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJ GGGGLLLLLLLLLEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNN Tobbeeee 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elliott .B Posted April 6, 2017 Report Share Posted April 6, 2017 "Vi störtar" <3 Tobbeeee 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobbeeee Posted April 6, 2017 Report Share Posted April 6, 2017 sant polisen, ufa alla vill ha kOS KOS KOS Link to comment Share on other sites More sharing options...
bobin Posted April 6, 2017 Report Share Posted April 6, 2017 MAYDAY MAYDAY VI STÖRTAR! ha det bra mannen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xymz Posted April 6, 2017 Report Share Posted April 6, 2017 hörs o ha det gött Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted April 6, 2017 Report Share Posted April 6, 2017 KOS KOS KOS. DompaN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted April 6, 2017 Report Share Posted April 6, 2017 (edited) Den är grym och skönt väder btw vad lämnar du in? Edited April 6, 2017 by Bartowski Link to comment Share on other sites More sharing options...
CasperEbbesen Posted April 6, 2017 Report Share Posted April 6, 2017 NEJ NEJ HEJ DÅ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted April 6, 2017 Report Share Posted April 6, 2017 Du klagar på krig i ett krigsspel? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DompaN and K.F Carl Mark 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Almkvist Posted April 6, 2017 Report Share Posted April 6, 2017 Det är aldrig för mycket kos A.Almkvist and Teron 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted April 6, 2017 Report Share Posted April 6, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leothol Posted April 6, 2017 Report Share Posted April 6, 2017 42 minutes ago, Joelelele said: Du klagar på krig i ett krigsspel? xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Fast det finns ju en anledning till varför CvG inte anger sig för att vara en Wasteland server. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z.s Posted April 6, 2017 Report Share Posted April 6, 2017 (edited) 32 minutes ago, Leothol said: Fast det finns ju en anledning till varför CvG inte anger sig för att vara en Wasteland server. Fast de är ju i princip va de e Edited April 6, 2017 by Z.s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted April 6, 2017 Report Share Posted April 6, 2017 1 hour ago, Z.s said: Fast de är ju i princip va de e aa fan du är ju inne varje dag så du vet ju Barre, A. Savage, DompaN and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anden Posted April 7, 2017 Report Share Posted April 7, 2017 20 hours ago, Tobbeeee said: sant polisen, ufa alla vill ha kOS KOS KOS aha så det är inte så att civs också vill ha kos eller? Hade de bra glenn anden 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Feroz Posted April 7, 2017 Report Share Posted April 7, 2017 25 minutes ago, anden said: aha så det är inte så att civs också vill ha kos eller? Hade de bra glenn 20 hours ago, Tobbeeee said: sant polisen, ufa alla vill ha kOS KOS KOS Feroz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z.s Posted April 9, 2017 Report Share Posted April 9, 2017 On 2017-04-07 at 0:03 AM, Bartowski said: aa fan du är ju inne varje dag så du vet ju ja jooo jag spelar ju me mitt andra steam konto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted April 9, 2017 Report Share Posted April 9, 2017 24 minutes ago, Z.s said: ja jooo jag spelar ju me mitt andra steam konto mhm. Dupear man x2 och ber om fler chanser under en längre period så spenderar man säkert ett par hundra kr på ett nytt acc okmej Elnour Isak Adam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z.s Posted April 12, 2017 Report Share Posted April 12, 2017 On 2017-04-09 at 10:32 PM, Bartowski said: mhm. Dupear man x2 och ber om fler chanser under en längre period så spenderar man säkert ett par hundra kr på ett nytt acc okmej haha ne jag skulle inte lagt en enda krona för att komma tillbaks Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Almkvist Posted April 12, 2017 Report Share Posted April 12, 2017 2 hours ago, Z.s said: haha ne jag skulle inte lagt en enda krona för att komma tillbaks För du har "skaffat ett liv" A.Almkvist 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z.s Posted April 12, 2017 Report Share Posted April 12, 2017 23 minutes ago, A.Almkvist said: För du har "skaffat ett liv" ne för den här servern är inte lika bra som den gång varit. tyvär så känner jag att vissa admins har förstört den. hade jag tyckt om den här servern som jag en gång gjorde hade jag fan inte dupat. kan inte säga va som har ändrats, ksk spelarna? jag vet inte men senaste gångerna jag varit inne på server har jag inte haft kul, de finns inget RP de finns bara kos. den ksk e bra nu när jag e borta men den va inge bra när jag spelade senast Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.Almkvist Posted April 12, 2017 Report Share Posted April 12, 2017 11 minutes ago, Z.s said: ne för den här servern är inte lika bra som den gång varit. tyvär så känner jag att vissa admins har förstört den. hade jag tyckt om den här servern som jag en gång gjorde hade jag fan inte dupat. kan inte säga va som har ändrats, ksk spelarna? jag vet inte men senaste gångerna jag varit inne på server har jag inte haft kul, de finns inget RP de finns bara kos. den ksk e bra nu när jag e borta men den va inge bra när jag spelade senast Hur länge har inte du varit bannad egentligen? Typ 5 månader? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted April 12, 2017 Report Share Posted April 12, 2017 1 hour ago, Z.s said: ne för den här servern är inte lika bra som den gång varit. tyvär så känner jag att vissa admins har förstört den. hade jag tyckt om den här servern som jag en gång gjorde hade jag fan inte dupat. kan inte säga va som har ändrats, ksk spelarna? jag vet inte men senaste gångerna jag varit inne på server har jag inte haft kul, de finns inget RP de finns bara kos. den ksk e bra nu när jag e borta men den va inge bra när jag spelade senast 1 hour ago, A.Almkvist said: Hur länge har inte du varit bannad egentligen? Typ 5 månader? Ta erat vev nån annan stans där vi slipper se det!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now