Eurozze Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 Så, det fanns en annan post om dh men den är sjukt gammal nu och den har börjat samla damm så tänkte att man kan kunde göra en liten ny post för att få reda på vilka som kommer och om man har datorplats så kan man även skriva vart man sitter utifall man vill att folk från communityn ska komma och hälsa på. Själv skaffar jag Eventpass och tycker att det ska bli sjukt kul att träffa folket som jag vet kommer. Sen även om det visar sig att det kommer vara väldigt mycket folk som kommer så går det även att kanske fixa till en liten community träff? Yeah,som sagt så ta bara och skriv under om ni kommer och vart ni sitter utifall ni har datorplats. Also, från förra dh: Feroz, WoXXeN, G. Kasper and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 Kommer på eVentPAss förmodligen Eurozze 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 Inte fått svar på ansökan än, men isåfall blir det som Crew i DH-security Link to comment Share on other sites More sharing options...
yFreeman Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 Kommer med dagspass. José de Jesús 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darwin Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 Vill komma men att ta sig från sundsvall skulle kosta en del så det är där som skon klämmer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eurozze Posted October 24, 2015 Author Report Share Posted October 24, 2015 Vill komma men att ta sig från sundsvall skulle kosta en del så det är där som skon klämmer #yolo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 NORRLÄNNINGEN Barre B kommer också på DH. En resa på 120 mil enkel väg. @Darwin om jag kör bil så skulle jag kunna plocka upp dig på vägen eftersom att jag bort 40 mil norr om dig. Anyways ska bli grymt kul att träffa er alla!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 Jag kommer nog kunna ta mig dit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fisk Posted October 24, 2015 Report Share Posted October 24, 2015 Få se om jag kommer igen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jul Maria Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 Eventpass Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 Fawk. Fick nyss en uppdaterad schema, har tenta på måndagen efter DH så blir nog inget Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 Jag kommer med eventpass Tar även med mig CvG klistermärken till alla sugna! V1RRE, VisionPie and Kupa 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clabbe Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 Kommer med eventpass skulle jag tro! Bachne 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eurozze Posted November 7, 2015 Author Report Share Posted November 7, 2015 Kommer med eventpass skulle jag tro! är det inte långt från danmark till jönköping? Bachne 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 är det inte långt från danmark till jönköping?Nej, 2.30 timmar ju Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jul Maria Posted November 7, 2015 Report Share Posted November 7, 2015 u so boring ludwig Ludwig 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clabbe Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 är det inte långt från danmark till jönköping?tar ju sin tid.. ludde har ingen aning om vad han snackar med! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 (edited) I Sverige har jag aldrig varit med söder ut än stockholm och här uppe där man bor finns inga skåningar så jag har aldrig träffat någon. Diaz blir första så det blir en höjdpunkt Edited November 8, 2015 by Bartowski Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clabbe Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 I Sverige har jag aldrig varit med söder ut från stockholm och här uppe där man bor finns inga skåningar så jag har aldrig träffat någon. Diaz blir första så det blir en höjdpunkt HAHAH.. du kommer inte förstå ett skit av vad jag säger xD Ludwig, J. Blane and Kupa 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted November 8, 2015 Report Share Posted November 8, 2015 HAHAH.. du kommer inte förstå ett skit av vad jag säger xDvi får se Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 Kommer med eventpass. Där från Onsdag-Söndag. Eurozze 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 (edited) Jag tycker att med så många homosexuella som spelar på CvG, så borde du goatis trycka märken där de står CvGay gärna med regnbågsfärgerna så dom också kan få fina klistermärken att sätta på deras halvnakna Bieber affischer Edited November 9, 2015 by Kebre bättre formulerat Kupa, Elnour Isak Adam, Eurozze and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 Nej Kebrish, det var ju bara riktat mot putin, orre o lallish ju =( aaand just to joke around, I play with them in HRA, don't know why ja bytte till engelska (hitem syndromet antar ja) VisionPie and v.pUTIN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetas Posted November 9, 2015 Report Share Posted November 9, 2015 Eventpass!!! Eurozze 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted November 10, 2015 Report Share Posted November 10, 2015 Är alla CvGare på bilden?Nope, jag kommer inte på dh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now