Jump to content
CvGaming

Ban req - Marple


DompaN
 Share

Recommended Posts

 Name: [Medic] DompaN

        Offender-Name: [U.F.A] Fiftycal marple

        Date: 2017-02.24  ca 16:30

        Which rule(s) were broken: VDM

        Additional information: Jag såg ett plan som åkte på på sidan av vägen så jag skulle stanna för att fråga vad han håller på med då de inte ser så bra ut att åka ett flygplan mitt på bilvägen, jag taggade planet och såg att de var marple sen så körde han rakt över mig så att jag dog. Jag tänkte att han kanske inte gjorde det med mening så jag låg kvar och väntade tills han skulle admin ressa mig eftersom de blev fel men de gjorde han inte. Hade detta inte varit men mening så hade han stannat och ressat mig eller iaf skrivit på ts eller ing te.x "O j**lar sorry de var inte med meningen, jag fixar medic/jag ressar dig." Men de gjorde han inte. http://plays.tv/video/58b053a06545227c29/marple-vdmar

Edited by DompaN
Link to comment
Share on other sites

Såna här ban reqs är så otroligt töntiga!

Du borde väl själv förstå att det är en olyckshändelse? 

Du tycker alltså att det bästa alternativet efter denna händelse är att lägga upp en ban req istället för att kontakta Marple själv på ts och höra med han vad som hände?

 

Nekar denna men kommer låta den vara olåst då jag gärna vill höra hur ditt tankesätt gick till.....

@DompaN

Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, kooben said:

vill höra hur ditt tankesätt gick till.....

Varför jag la upp denna ban req var för att han inte kontaktade mig på ts överhuvudtaget och han sa själv att hans admin panel inte fungerade så att han inte kunde ressa mig men hur fan kunde jag veta de om han inte skrev de, hade han skrivit "Jag ressade dig funkade de?" eller som sagt "Det var inte med meningen jag skickar medic" Bara något så att jag vet att han inte gjorde det med flit men nu var de tyvärr så att han inte skrev, hade han skrivt hade de inte blivit en ban req. Sen har han sagt i ts med Bachne att vi kunde lösa de över ts ist för en ban req, då sa jag ett te.x att "Går jag fram och blåser huvudet av marple vid ufa checkpointen då hade han bannat mig för rdm utan att snacka med mig eftersom de var emot server reglerna" som svar fick jag "de e safezone vid ufa checkpointen". Hade en vanlig civ gjort de så hade han åkt direkt det vet alla på denna server.

 

EDIT: I mina ögon e detta EXAKT samma sak. 

 

Edited by DompaN
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, DompaN said:

Varför jag la upp denna ban req var för att han inte kontaktade mig på ts överhuvudtaget och han sa själv att hans admin panel inte fungerade så att han inte kunde ressa mig men hur fan kunde jag veta de om han inte skrev de, hade han skrivit "Jag ressade dig funkade de?" eller som sagt "Det var inte med meningen jag skickar medic" Bara något så att jag vet att han inte gjorde det med flit men nu var de tyvärr så att han inte skrev, hade han skrivt hade de inte blivit en ban req. Sen har han sagt i ts med Bachne att vi kunde lösa de över ts ist för en ban req, då sa jag ett te.x att "Går jag fram och blåser huvudet av marple vid ufa checkpointen då hade han bannat mig för rdm utan att snacka med mig eftersom de var emot server reglerna" som svar fick jag "de e safezone vid ufa checkpointen". Hade en vanlig civ gjort de så hade han åkt direkt det vet alla på denna server.

Som jag tänkte, dina resonemang har inte någon värst bra grund. Du lägger denna ban reqen i hopp om att få Marple bannad för något fjantigt. Varför kan inte DU kontakta Marple på ts så han vet om att admin ressen inte fungerade? För hur ska han kunna veta att den buggade när den till 99 % fungerar? Som han skrev så Rpade han med poliserna därav anledningen till att han ej skrev.

 

Sen hänger jag inte riktigt med i ditt exempel, Du menar att du skulle bli bannad om du gick fram och RDMade Marple eller någon annan vid UFA checkpoint, Men om någon annan civ hade gjort detsamma SÅ HADE DOM OCKSÅ BLIVIT BANNADE.... MIND BLOWN..... Låser denna tråd nu, Marple tar kontakt med dig för eventuell refund på ts! Jag behöver en paus, Min hjärna sprängdes precis av den informationen jag fått.

giphy.gif

Link to comment
Share on other sites

  • kooben locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.