Darwin Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Tjena alla, efter ganska lång fundering så har jag bestämt mig för att gå full uninstall-mode, jag har förstått att jag måste landa med båda fötterna på jorden och förstå att mitt spelberoende inte bara förstör mitt sociala liv och min utbildning utan också familj omkring mig. Jag började spela på CvGaming första januari i år, över 2100 timmar har jag spenderat på servern och träffat grymt folk som jag absolut kommer ha fortsatt kontakt med, jag kommer absolut vara närvarande på forumet av och till. Det va sjukt jobbigt att behöva inse och ta tag i ett spelberoende, men värt i slutändan i guess, alltför länge har jag låtit allt i mitt liv kretsa runt gaming och skitit i skolan och det är inte värt på något sätt, jag är en sån som måste gå in i spelet 100% annars får det vara, jag hoppas att andra folk som vet att dom har samma problem tar tag i det i tid hur drygt det än kan vara. Så med det lätt dramatiska talet så avslutar jag min arma ''karriär'' och går vidare till viktigare saker i livet och nej ingen kommer att få något gear eller pengar, jag kommer låta admins nolla mig i databasen då jag tycker att servern redan är inflated som den är, därav the wasteland feeling, men det är ett helt annat samtalsämne jag tycker admins gör ett grymt jobb och dom ska ha alla kudos för sina insatser. Tack till: Hela H.R.A, hela N.L.F, Gamla A.P.D (länge leve Nico!), och speciellt tack till: Lallish, Thorsten, José, Putin, Hysteria, Nordqvist, Khalifa, Strand, Glassfriel och Bobbi the retard, hade inte kommit dit jag kom utan er, Love yall Puss på er allihop! Darwin out. ViktorMan, VisionPie, Rarre and 15 others 18 Link to comment Share on other sites More sharing options...
v.pUTIN Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Min lilla Downie dåå:(</3 Du får ha det bra din lilla pillevink Darwin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
storken Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 neeeeeeeeeeeej darwin........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
José de Jesús Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 daaarwin Du får ha det bäst min f***ing broder José de Jesús and Darwin 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Daaaaaaaaarwin Du får hare bra så får du börja vaska ist för att spela dator Darwin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Har aldrig lärt känna dig men aja...... NEEEEJ DARWIIIIIIIN ); Aja hoppas du kan klara dig utan CVG i nåra dar men sluta totalt går väl inte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Downie Hoppas att vi får uppleva våra Top Gun stunder irl isåfall! Önskar dig iallafall all lycka till i framtiden och i skolan! Darwin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckiiee Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Ha de kung min broder <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetas Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Haaare bra min f***ing broder! Ses Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Ha det bra man! <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dubrovka Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 https://youtu.be/15JtRbBx4Fg Typ så jag känner! Nej men seriöst det är synd att du lämnar oss William! Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Kommer sakna dig som fan Darwin, tiden vi ledde SC var förmodligen bästa speltiden jag haft här på CvG, gillar dig grymt mycket ska du veta, Du får ha det bra William, så hörs vi väl på snapchat Lycka till i livet!! <3 K.Engqvist 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kafarov Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Lycka till i framtiden Charles! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Jag vet att du förväntar dig att jag ska dra iväg nå hemsk kommentar som får dig att le lite inombords. I WONT! Feroz, Darwin, Ludwig and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Macáres Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Ha det bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Halffinger Pete Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Tråkigt att du lämnar men familjen, skola och jobb måste komma först. Lycka till och ha det så bra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kupa Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Ha det bra Darwin, jätte tråkigt att du lämnar oss:( Ha det bra, och önskar dig all lycka i livet framöver! :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bachne Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 William, vad i helsikke! Fan aja smart drag Hade bra!! Take Care Seeya on the other side bro! <3 Bachne 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Ouch, Kommer sakna dig som fan mannen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takó Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 ha det bra min eiraskolan bror <3 Darwin 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Kan relatera till det du skriver, men när man väl pluggat och klarar tentorna så känns det extremt skönt och man är stolt att man klarade av något man inte trodde man klarar av! Satsa stenhårt på skolan och hoppas vi ses igen! Kommer aldrig glömma TDC tiderna, skönaste gänget på servern without a doubt! Ha det bra William Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nordqvist Posted December 7, 2015 Report Share Posted December 7, 2015 Ha det bra! Kommer sakna dina argument för att skeden inte kan stå i kaffet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clabbe Posted December 8, 2015 Report Share Posted December 8, 2015 Ha det bäst Darwin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now