Barre Posted July 28, 2016 Report Share Posted July 28, 2016 20 minutes ago, Toxiic said: Oj det var mer än vad jag visste men visst kan vi det om jag får ledigt och har ekonomin till det då Vadå ekonomin? Blatteman bjuder anden 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharias Posted July 28, 2016 Report Share Posted July 28, 2016 @LegacyMeister™ Skulle det inte vara möjligt att ha igång båda servrarna samtidigt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DompaN Posted July 28, 2016 Report Share Posted July 28, 2016 1+ altis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted July 28, 2016 Report Share Posted July 28, 2016 58 minutes ago, Zacharias said: @LegacyMeister™ Skulle det inte vara möjligt att ha igång båda servrarna samtidigt? I dagsläget så skulle det inte fungera, iallafall inte så "bra" som vi vill att det ska. Det är något som får diskuteras lite längre ner på vägen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackson Posted July 30, 2016 Report Share Posted July 30, 2016 (edited) Jag känner inte till hur tanoa är men tycker det verkar dyrt o lägga det på ett spel som redan kostade hyfsat mycket (har 3k timmar) så jag inte får några kommentarer om att om du gillade arma o verkligen spelade det skulle du inte tveka. men då det som sagt e så j# få inne på servern känner jag att det är för mycket att punga ut för att sedan hoppas på att det löser sig. Men om "popen" går upp igen kommer jag nog också köpa tanoa. men hade helst sett att Altis kom tillbaks då jag älskade att skjuta snutar i kavala CP o rpa i 40 min innan jag blev avrättad av NLA elle NLF BB ALTIS <3 HRA blev man aldrig avrättad av o T.U böjde man sig ba för (Gamla T.U) Edited July 30, 2016 by Jackson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitri Posted July 30, 2016 Report Share Posted July 30, 2016 20 minutes ago, Jackson said: men hade helst sett att Altis kom tillbaks då jag älskade att skjuta snutar i kavala CP No comment Kurreman and DompaN 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurre Ugur Posted July 30, 2016 Report Share Posted July 30, 2016 1 hour ago, Jackson said: Jag känner inte till hur tanoa är men tycker det verkar dyrt o lägga det på ett spel som redan kostade hyfsat mycket (har 3k timmar) så jag inte får några kommentarer om att om du gillade arma o verkligen spelade det skulle du inte tveka. men då det som sagt e så j# få inne på servern känner jag att det är för mycket att punga ut för att sedan hoppas på att det löser sig. Men om "popen" går upp igen kommer jag nog också köpa tanoa. men hade helst sett att Altis kom tillbaks då jag älskade att skjuta snutar i kavala CP o rpa i 40 min innan jag blev avrättad av NLA elle NLF BB ALTIS <3 HRA blev man aldrig avrättad av o T.U böjde man sig ba för (Gamla T.U) Vrf skulle inte det funka i Tanoa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted July 30, 2016 Report Share Posted July 30, 2016 2 hours ago, Jackson said: Jag känner inte till hur tanoa är men tycker det verkar dyrt o lägga det på ett spel som redan kostade hyfsat mycket (har 3k timmar) så jag inte får några kommentarer om att om du gillade arma o verkligen spelade det skulle du inte tveka. men då det som sagt e så j# få inne på servern känner jag att det är för mycket att punga ut för att sedan hoppas på att det löser sig. Men om "popen" går upp igen kommer jag nog också köpa tanoa. men hade helst sett att Altis kom tillbaks då jag älskade att skjuta snutar i kavala CP o rpa i 40 min innan jag blev avrättad av NLA elle NLF BB ALTIS <3 HRA blev man aldrig avrättad av o T.U böjde man sig ba för (Gamla T.U) Vi klarar oss bra utan dig och ditt omogna RP. Adde, Elnour Isak Adam, B. Lattman and 9 others 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted July 31, 2016 Report Share Posted July 31, 2016 6 hours ago, Jackson said: Jag känner inte till hur tanoa är men tycker det verkar dyrt o lägga det på ett spel som redan kostade hyfsat mycket (har 3k timmar) så jag inte får några kommentarer om att om du gillade arma o verkligen spelade det skulle du inte tveka. men då det som sagt e så j# få inne på servern känner jag att det är för mycket att punga ut för att sedan hoppas på att det löser sig. Men om "popen" går upp igen kommer jag nog också köpa tanoa. men hade helst sett att Altis kom tillbaks då jag älskade att skjuta snutar i kavala CP o rpa i 40 min innan jag blev avrättad av NLA elle NLF BB ALTIS <3 HRA blev man aldrig avrättad av o T.U böjde man sig ba för (Gamla T.U) cringe Kurreman and A.Karlsson 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björt Posted July 31, 2016 Report Share Posted July 31, 2016 Vill ha min gamla loot från altis Kappa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HedmaN Posted August 1, 2016 Report Share Posted August 1, 2016 20 hours ago, Björt said: Vill ha min gamla loot från altis Kappa idjot . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björt Posted August 1, 2016 Report Share Posted August 1, 2016 4 hours ago, HedmaN said: idjot . Do änte prata HedmaN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted August 1, 2016 Report Share Posted August 1, 2016 6 hours ago, HedmaN said: idjot . Björt var en idiot när han började här och han är fortfarande en idiot. Förväntar mig inget annat av honom Rasmus, Feroz, DompaN and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludwig Posted August 1, 2016 Report Share Posted August 1, 2016 2 hours ago, LegacyMeister™ said: Björt var en idiot när han började här och han är fortfarande en idiot. Förväntar mig inget annat av honom True story Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björt Posted August 1, 2016 Report Share Posted August 1, 2016 4 hours ago, LegacyMeister™ said: Björt var en idiot när han började här och han är fortfarande en idiot. Förväntar mig inget annat av honom True true, den där björt har inte alla hästar i stallet. Obbe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted August 2, 2016 Report Share Posted August 2, 2016 2 hours ago, Björt said: True true, den där björt har inte alla hästar i stallet. han har inga hästar alls Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackson Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 @Goatis det här med omoget rp tycker jag e lite fjantigt av dig när man i slutändan ändå använder rp åt det håll som passar en precis som man bara pratar med människor man vill ha hjälp av eller något ut ifrån o snuten o nla har man sällan fått så mycket ur. alltså inte värda att snacka mer än nödvändigt med även om jag alltid gillat rebelfactionerna på denna server. o apropå det här med att er server funkar så bra utan mitt omogna rp var la lite hårt med tanke på att servern som miss H o de andra har har högre pop än ni har! så pussa en stor en åt mig så kan vi ta detta när ni gått tbx till altis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurre Ugur Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 7 minutes ago, Jackson said: @Goatis det här med omoget rp tycker jag e lite fjantigt av dig när man i slutändan ändå använder rp åt det håll som passar en precis som man bara pratar med människor man vill ha hjälp av eller något ut ifrån o snuten o nla har man sällan fått så mycket ur. alltså inte värda att snacka mer än nödvändigt med även om jag alltid gillat rebelfactionerna på denna server. o apropå det här med att er server funkar så bra utan mitt omogna rp var la lite hårt med tanke på att servern som miss H o de andra har har högre pop än ni har! så pussa en stor en åt mig så kan vi ta detta när ni gått tbx till altis. Tist, Du inte prata! Scuba 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goatis Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 19 minutes ago, Jackson said: @Goatis det här med omoget rp tycker jag e lite fjantigt av dig när man i slutändan ändå använder rp åt det håll som passar en precis som man bara pratar med människor man vill ha hjälp av eller något ut ifrån o snuten o nla har man sällan fått så mycket ur. alltså inte värda att snacka mer än nödvändigt med även om jag alltid gillat rebelfactionerna på denna server. o apropå det här med att er server funkar så bra utan mitt omogna rp var la lite hårt med tanke på att servern som miss H o de andra har har högre pop än ni har! så pussa en stor en åt mig så kan vi ta detta när ni gått tbx till altis. Om vi nångång går tillbaka till Altis kommer jag se till att du inte kommer kunna spela där. Hade Mopedro, Björt, Dubrovka and 10 others 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mopedro Posted August 3, 2016 Report Share Posted August 3, 2016 4 hours ago, Goatis said: Om vi nångång går tillbaka till Altis kommer jag se till att du inte kommer kunna spela där. Hade goatis savage af Morio 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted August 4, 2016 Report Share Posted August 4, 2016 5 hours ago, A. Nord said: goatis savage af Zacharias, B. Lattman, Scuba and 4 others 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Legacy™ Posted August 4, 2016 Report Share Posted August 4, 2016 20 hours ago, Jackson said: @Goatis det här med omoget rp tycker jag e lite fjantigt av dig när man i slutändan ändå använder rp åt det håll som passar en precis som man bara pratar med människor man vill ha hjälp av eller något ut ifrån o snuten o nla har man sällan fått så mycket ur. alltså inte värda att snacka mer än nödvändigt med även om jag alltid gillat rebelfactionerna på denna server. o apropå det här med att er server funkar så bra utan mitt omogna rp var la lite hårt med tanke på att servern som miss H o de andra har har högre pop än ni har! så pussa en stor en åt mig så kan vi ta detta när ni gått tbx till altis. Ser fram emot att läsa din ban appeal om en månad ungefär Kurreman, G. Kasper, Elnour Isak Adam and 5 others 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Posted August 6, 2016 Report Share Posted August 6, 2016 Det smakar salt här. Peter Marple 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jackson Posted August 6, 2016 Report Share Posted August 6, 2016 @LegacyMeister™ du skulle inte vilja upplysa mig om vilken regel ni anser att jag brutit?? då om man ska detta riktigt hårt är kränkande mot mina mänskliga rättigheter. då jag på inget sätt trakasserar någon så är detta inte riktigt rätt gjort sen så spelar jag ju tillfälligt inte på cvg så vi får vell se om jag gör en req om en månad. men du skulle inte vilja berätta för mig hur min post gjorde att man bör bli permbannad?? sen att jag försökte skriva att du skulle ge mig en stor puss o det vart lite fel formulerat var ju sorgligt. uppskattar svar MVH Jax Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diddeh Posted August 6, 2016 Report Share Posted August 6, 2016 53 minutes ago, Jackson said: @LegacyMeister™ du skulle inte vilja upplysa mig om vilken regel ni anser att jag brutit?? då om man ska detta riktigt hårt är kränkande mot mina mänskliga rättigheter. då jag på inget sätt trakasserar någon så är detta inte riktigt rätt gjort sen så spelar jag ju tillfälligt inte på cvg så vi får vell se om jag gör en req om en månad. men du skulle inte vilja berätta för mig hur min post gjorde att man bör bli permbannad?? sen att jag försökte skriva att du skulle ge mig en stor puss o det vart lite fel formulerat var ju sorgligt. uppskattar svar MVH Jax Stackars dig o dina 'mänskliga rättigheter', buhu. Gå o lägg dig j**la mupp. Elnour Isak Adam, A.Karlsson and Feroz 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts