Peter Marple Posted September 12, 2016 Report Share Posted September 12, 2016 Tjena boys n' girls! Nu är det så att jag tänkte slänga ihop ett event tills nu på lördag! Jag tänkte att vi skulle besöka denna underbara ö: Och där hade jag tänkt mig att vi ska ta och köra ett 3v3 event!!! Då är det så att man kan anmäla sitt lag genom att skriva här under vilka tre som laget består utav. Jag kommer stänga anmälningarna klockan 18 innan eventet så att jag har tid att fixa en Toornament sida. Regler och "pack lista": Regler: Ett liv per person gäller. Medic (hoppas jag) kommer finnas på plats, och kommer ressa när en runda är över. Har man dött är man ute och får då cruisa runt i en båt utanför ön eller dylikt... Priset kommer jag bestämma senare under veckan efter lite överläggning med admins och mina "kollegor". Svårare än så är det inte, så kom inte och säg att du inte fattar Pack lista: Ingenting. Kom som du är, gärna i vanliga civ kläder eller något dylikt. Anledningen till detta är att jag kommer fixa västar och vapen till allihopa så att ingen blir utanför Jag kommer använda mig av Züburs och polisvästar, för att det ska bli en utmaning och förhoppningsvis en rolig upplevelse för alla! Så jag skulle uppskatta om alla kan vara mogna och följa mina regler! Eventet kommer ta plats 17/9-2016 19:00. Alltså klockan sju på kvällen nu på lördag, inget jäkla midnatts event här inte!!! Vi träffas i Pyrgos ca en halvtimme (18:30) innan eventet börjar! Mvh Peter Marple, Event Promoter, Enjoy! ENGLISH TRANSLATION BECAUSE I'M A LAZY FUDGE: Right here EDIT: GRATTIS TILL TEAM HARAKIRIKORV (HELLDOG) SOM VANN! J.Cartello, Barre, Adde and 9 others 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castle Posted September 12, 2016 Report Share Posted September 12, 2016 Ill be there for sure! Peter Marple, Escobab, Adde and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanees Posted September 12, 2016 Report Share Posted September 12, 2016 Kan komma som medic ifall det behös en... Peter Marple 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
WoXXeN Posted September 12, 2016 Report Share Posted September 12, 2016 HAHA. Översättningen xD Peter Marple and Adde 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
J.Ramirez Posted September 12, 2016 Report Share Posted September 12, 2016 i cant come il go to sweeden on saturday Adde 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adde Posted September 12, 2016 Report Share Posted September 12, 2016 Byn 163 Adde Khaled/Boyka Zanetti Peter Marple and Morio 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joelelele Posted September 12, 2016 Report Share Posted September 12, 2016 Chicks With Dicks Trans Lisa Chebbi/Caitlyn Jenner Y. Rokossovsky Scuba, Bugge, Peter Marple and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z.s Posted September 12, 2016 Report Share Posted September 12, 2016 Team Rocket Jessie / Alexander Abd Al rasihd James / Simonzx Meowth / R.Vadim Peter Marple, Adde and Magikern 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elliott .B Posted September 13, 2016 Report Share Posted September 13, 2016 Cv-Droghandel Illmaister Jeppesson Fru Groda / Elliott. B Peter Marple 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorwald Posted September 13, 2016 Report Share Posted September 13, 2016 Bengtsson söker lag ;( Peter Marple 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted September 13, 2016 Author Report Share Posted September 13, 2016 51 minutes ago, T.Bengtsson said: Bengtsson söker lag ;( Hittar du inget får du dra en 1v3 Adde and Feroz 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thorwald Posted September 13, 2016 Report Share Posted September 13, 2016 Just now, Peter Marple said: Hittar du inget får du dra en 1v3 Låter fan underbart Peter Marple 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Obbe Posted September 13, 2016 Report Share Posted September 13, 2016 (edited) Team Cv_Droghandel v2 Obbe Kafadog Chris da krug Edited September 16, 2016 by Obbedog Peter Marple and Kafarov 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Philips Posted September 13, 2016 Report Share Posted September 13, 2016 Team Grabbligan Philipz Lindegren Bobin PS get rekt BARRE Peter Marple and Adde 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elnour Isak Adam Posted September 13, 2016 Report Share Posted September 13, 2016 Team PandaDanneiPad Fiskarn Bartowski Lallish Peter Marple and Zetas 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
V1RRE Posted September 13, 2016 Report Share Posted September 13, 2016 Team Halkirikorv Keith Ape Kirlss0n Mopedro Barre, Peter Marple, Elnour Isak Adam and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted September 13, 2016 Report Share Posted September 13, 2016 On 2016-09-13 at 9:53 PM, V1RRE said: Team Halkirikorv Keith Ape Kirlss0n Mopedro Er coach är taggad till tusen. EDIT: Slängde in en donerings peng så ingen harakiri korv was harmed in this video V1RRE, Boyka, B.Baggins and 11 others 14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zetas Posted September 13, 2016 Report Share Posted September 13, 2016 57 minutes ago, Bartowski said: Er coach är taggad till tusen. EDIT: Slängde in en donerings peng så ingen harakiri korv was harmed in this video HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAH SJUKASTE JAG SETT #Harakirikungen Elnour Isak Adam 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted September 14, 2016 Author Report Share Posted September 14, 2016 17 hours ago, Bartowski said: Er coach är taggad till tusen. EDIT: Slängde in en donerings peng så ingen harakiri korv was harmed in this video Antar att han inte kommer da Morio and Escobab 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan.Ö Posted September 16, 2016 Report Share Posted September 16, 2016 Team - Häst squad Stefan.Ö Bengtsson VonAsuz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kurre Ugur Posted September 16, 2016 Report Share Posted September 16, 2016 Kurre Ugur and company without company because alone. Kurre Ugur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted September 16, 2016 Report Share Posted September 16, 2016 Olle's Svarta noggers: Olleboiiii VI KOMMER VINNA HAHAHAHHAH NOOBS http://i.imgur.com/kB1FIpf.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Marple Posted September 17, 2016 Author Report Share Posted September 17, 2016 On 2016-09-13 at 5:35 PM, T.Bengtsson said: 20 hours ago, Kurre Ugur said: Kurre Ugur and company without company because alone. Kurre Ugur Ni som är ensamma kan väl försöka bunta upp er, ä ju kul om det faktiskt blir 3v3 11 hours ago, Olsson said: Olle's Svarta noggers: Olleboiiii VI KOMMER VINNA HAHAHAHHAH NOOBS http://i.imgur.com/kB1FIpf.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zacharias Posted September 17, 2016 Report Share Posted September 17, 2016 Team - Skåne 1. [A.P.D] A. Zacharias 2. [A.P.D] Clabbe/Diaz 3. LEIF Scuba 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olsson Posted September 17, 2016 Report Share Posted September 17, 2016 1 hour ago, Peter Marple said: Ni som är ensamma kan väl försöka bunta upp er, ä ju kul om det faktiskt blir 3v3 jag behöver inte flera, Jag vinner ändå Obbe 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts