Miss H Posted January 17, 2017 Report Share Posted January 17, 2017 Harry, Erik Tyrone, Joel and 10 others 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joel Posted January 17, 2017 Report Share Posted January 17, 2017 10/10 Majssoppor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilgrim Posted January 17, 2017 Report Share Posted January 17, 2017 8/10 bättre än Sputnik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xymz Posted January 17, 2017 Report Share Posted January 17, 2017 Handledarn kan ju Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Tyrone Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 Great montage! For me the video is really weird though, its like wobbly. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samir Badran Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 +1 wobbly & ÄDKIM! Fakir/Strand, Zetas, A.Karlsson and 1 other 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leothol Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 Nice, men ta bort Stabilization på youtube, det får hela skärmen att gunga Choppy 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Abd Al Shakur Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 Snyggt där Missssssssss H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samir Badran Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 nice rdm på 3:37 v.pUTIN and Rarre 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss H Posted January 18, 2017 Author Report Share Posted January 18, 2017 1 hour ago, El Capitano said: nice rdm på 3:37 Det var ingen RDM. Men Sam fick comp iallafall. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afriel Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 Miss H loves adaptive ? ? Wajk, Darwin, CasperEbbesen and 8 others 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss H Posted January 18, 2017 Author Report Share Posted January 18, 2017 3 minutes ago, Afriel said: Miss H loves adaptive ? ? Säg nån som inte gillar adaptive Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rarre Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 19 minutes ago, Afriel said: Miss H loves adaptive ? ? 15 minutes ago, Miss H said: Säg nån som inte gillar adaptive *psst* Rarre gillar inte adaptive! Scuba 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss H Posted January 18, 2017 Author Report Share Posted January 18, 2017 1 minute ago, Rarre said: *psst* Rarre gillar inte adaptive! Lieeeez Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rarre Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 Just now, Miss H said: Lieeeez Siktet blir ju tok skevt när man ska hip-firea Scuba 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anden Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 2 hours ago, Miss H said: Säg nån som inte gillar adaptive erm jag Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 Haha tappar hoppet för mänskligheten lite. Hur kan man sitta och neka till att man spelar adaptive, man kan inte bevisa det när man blir tillbedd för man "har bara 1 min shadowplay" och sen slänger upp ett montage med bara adaptivekills på både oss och andra gäng med. Hahahahaa var finns hjärncellerna är ju frågan? Tack för montaget, det gjorde min dag iaf och här finns alla bevis herr polischef behöver för att göra något åt saken Ayman, Choppy, anden and 7 others 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barre Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 9 minutes ago, L.Marshall said: Haha tappar hoppet för mänskligheten lite. Hur kan man sitta och neka till att man spelar adaptive, man kan inte bevisa det när man blir tillbedd för man "har bara 1 min shadowplay" och sen slänger upp ett montage med bara adaptivekills på både oss och andra gäng med. Hahahahaa var finns hjärncellerna är ju frågan? Tack för montaget, det gjorde min dag iaf och här finns alla bevis herr polischef behöver för att göra något åt saken Kupa, Joelelele, Erik Tyrone and 10 others 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss H Posted January 18, 2017 Author Report Share Posted January 18, 2017 23 minutes ago, L.Marshall said: Haha tappar hoppet för mänskligheten lite. Hur kan man sitta och neka till att man spelar adaptive, man kan inte bevisa det när man blir tillbedd för man "har bara 1 min shadowplay" och sen slänger upp ett montage med bara adaptivekills på både oss och andra gäng med. Hahahahaa var finns hjärncellerna är ju frågan? Tack för montaget, det gjorde min dag iaf och här finns alla bevis herr polischef behöver för att göra något åt saken Bara för att jag använder adaptive när jag spelar mot andra gäng betyder det inte att jag använder det mot er, då vi har kommit överrens om att det inte ska användas i våra fighter mot varandra. Vill du diskutera om något kan du komma till teamspeak istället för att sitta och kommentera massa saker. Jag lägger upp ett montage för att jag tycker det är kul, inte för att folk ska sitta och kommentera "aahhh hon har adaptive" so what liksom? 99% av servern använder det och jag vet for sure att många i UFA gör det också. Vilken tidpunk mot er använder jag adaptive i mitt montage? För jag ser faktiskt inte vilken kill det är då jag vet att jag har stängt av adaptive varje gång vi har haft fight mot varandra. Och anledningen till att jag har 1 min är för att jag laggar om jag har mer. Alla har inte råd med en bra dator, men du är välkommen att donera en bättre om du vill att shadowplay-timern ska ändras. Om inte, glöm och gå vidare! v.pUTIN, A. Savage, Treos and 3 others 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 1 hour ago, Miss H said: Bara för att jag använder adaptive när jag spelar mot andra gäng betyder det inte att jag använder det mot er När du skjuter mot vår hunter, till exempel. I början när du har för dålig kvalité, sen säkert fler men jag orkade inte titta på hela Sen längden på shadowplay påverkar inte datorns prestanda, inte så du märker av det iaf Sen gör det inte saken bättre att du försöker ljuga och säga att det var "någon annan man såg adaptivepeaka och att du kom precis bakom" eller något liknande när det bara är du på den platsen Men som sagt, detta är inget ställe vi ska diskutera detta precis som du säger, men var försiktig. Ljuger man för mycket för sig själv kan man till slut börja tro på det själv, och då är man illa ute oavsett om det gäller arma eller riktiga livet Förövrigt, fint montage! Adde 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss H Posted January 18, 2017 Author Report Share Posted January 18, 2017 15 minutes ago, L.Marshall said: När du skjuter mot vår hunter, till exempel. I början när du har för dålig kvalité, sen säkert fler men jag orkade inte titta på hela Sen längden på shadowplay påverkar inte datorns prestanda, inte så du märker av det iaf Sen gör det inte saken bättre att du försöker ljuga och säga att det var "någon annan man såg adaptivepeaka och att du kom precis bakom" eller något liknande när det bara är du på den platsen Men som sagt, detta är inget ställe vi ska diskutera detta precis som du säger, men var försiktig. Ljuger man för mycket för sig själv kan man till slut börja tro på det själv, och då är man illa ute oavsett om det gäller arma eller riktiga livet Förövrigt, fint montage! När jag sköt mot er hunter? Du kan kolla på den delen igen, så ser du att jag inte använder adaptive. Jag vet även att jag kom lite sent den gången och frågade "Vilka tar fed" svaret var "UFA" och jag stängde av adaptive direkt. Men, det vet ju inte du. Jag vet vilken situation du syftar på när du säger "någon annan man såg adaptivepeaka och att du kom precis bakom" och sen att jag var den enda på plats stämmer ju dock inte. Jag önskar att jag hade video så jag kan bevisa dig fel. Anyway, glöm detta och gå vidare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sam Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 (edited) 6 hours ago, Miss H said: Det var ingen RDM. Men Sam fick comp iallafall. det var ju största rdmen sen storkens adrenalinkick, vart kommer compen ifrån annars? Edited January 18, 2017 by Sam Kafarov and Feroz 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss H Posted January 18, 2017 Author Report Share Posted January 18, 2017 38 minutes ago, Sam said: det var ju största rdmen sen storkens adrenalinkick, vart kommer compen ifrån annars? Fick reda på efteråt att det inte var en RDM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
L.Marshall Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 2 hours ago, Miss H said: Jag önskar att jag hade video så jag kan bevisa dig fel Jag har video från den : PpPPpp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miss H Posted January 18, 2017 Author Report Share Posted January 18, 2017 16 minutes ago, L.Marshall said: Jag har video från den : PpPPpp Tyvärr inte jag.. men då kan du väl skicka till mig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts